the Management Coach
ul. Powstańców Śląskich 17A/222
53-329 Wrocław, Poland
tel. +48 713 284 007
fax. +48 713 284 009
e-mail: info@managementcoach.pl

»Warsztaty »AHP » MVTP »Budowanie zespołu »Programy szkoleniowe »Human Resource Management
  • Warsztaty
Nasze 90-minutowe warsztaty pełne są praktycznych wskazówek i narzędzi. Bazują na dynamicznych dyskusjach, zaangażowaniu, dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem. Kładziemy nacisk na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy. więcej...
  • Achieving high performance
AHP to program rozwojowy, który 'wchodzi w skórę' organizacji, prowadzi do zmian w zachowaniach i efektywności, wyzwala wewnętrzny potencjał, a w rezultacie zwiększa możliwości firmy. więcej...
  • Maximising value through people
Program 'Maximising Value through People' daje uczestnikom wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania grupą i indywidualnymi relacjami, zwiększając wydajność i wkład w rozwój organizacji. więcej...
  • Budowanie zespołu
Co sprawia, że zespół jest dobry, albo ma dobre wyniki? Dla każdego nowego jak i istniejącego zespołu ważne jest zrozumienie dynamiki, która wpływa na to, jak efektywnie zespół będzie działał. więcej...
  • Programy szkoleniowe
Nasze programy szkoleniowe zostały zaprojektowane, by pomóc menedżerom stać się w pełni efektywnym w roli, jaką pełnią w swojej organizacji więcej...
  • Human Resource Management
Coraz częściej zaobserwować można rosnący udział działów HR w kształtowaniu ogólnej strategii firmy. więcej...
Programy szkoleniowe
Nasze szkolenia są wysoce praktyczne, dopasowane i rozwojowe, zawierają studia przypadków, przykłady wykorzystania teorii, indywidualne plany działań.

Nasze programy szkoleniowe zostały zaprojektowane, by pomóc menedżerom stać się w pełni efektywnym w roli, jaką pełnią w swojej organizacji.

Szkolenia pomagają uczestnikom osiągać lepsze rezultaty, a co za tym idzie wpływają pozytywnie na efektywność całej organizacji. Dzięki temu możliwe jest poprawienie pozycji konkurencyjnej Państwa firmy.

  • Profesjonalna obsługa klienta - 2 dni

Szkolenie z zakresu obsługi klienta dostarcza nie tylko umiejętności odpowiedniego zachowania oraz wiedzy praktycznej, ale także zapewnia poznanie technik efektywnego radzenia sobie z klientami trudnymi. Skupiamy się na Państwa pracownikach i klientach, z jakimi mają do czynienia, a więc niezależnie w jakim obszarze Państwo działacie, uczestnicy nabędą dokładnie takich umiejętności, jakich potrzebują w swoim środowisku pracy.

  • Wprowadzenie do sprzedaży - 2 dni

Szkolenie umożliwia uczestnikom poznanie najważniejszych aspektów sprzedaży bezpośredniej oraz budowania relacji z klientami. Szkolenie pomaga stać się bardziej profesjonalnym w roli sprzedawcy.

  • Skuteczna komunikacja - 2 dni

To szkolenie pozwala uczestnikom rozwijać zdolności komunikacyjne potrzebne do pokonywania barier, zwiększania zaangażowania i motywowania pracowników do osiągania celów. Jeśli chcesz, aby inni ludzie byli chętni do współpracy aby realizować Twoje cele, ten kurs da Ci teorię, narzędzia i techniki, których potrzebujesz, aby to osiągnąć. Szkolenie dotyczy komunikacji ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi oraz Klientami.

  • Wprowadzenie do zarządzania - 3 dni

To szkolenie powstało, aby pomóc menadżerom być w pełni skutecznym w swoich działaniach. Jest wysoce praktyczne, rozwojowe, oparte na analizie przypadków, zawiera również plany rozwoju, ponadto przygotowujemy uczestników już przed szkoleniem. Zarządzanie polega na osiąganiu pożądanych rezultatów poprzez odpowiednie korzystanie z zasobów. To szkolenie pomaga uczestnikom w realizacji ich obowiązków, a w konsekwencji w realizacji celów całej organizacji.

  • Negocjacje - 1 dzień

Niemal każdego dnia prowadzimy negocjacje - w ten, czy inny sposób. Czynienie tego nieumiejętnie może przynosić negatywne rezultaty nie tylko dla jednostki, ale i całej organizacji. Szkolenie pomaga uczestnikom zrozumieć, jak używać metod negocjacji, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty.

  • Zarządzanie czasem i priorytety - 1 dzień

Stale oczekuje się od pracowników osiągania coraz lepszych rezultatów pod zwiększającą się presją czasu. To szkolenie ułatwia kierownikom i specjalistom bardziej produktywne wykorzystanie czasu pracy, w rezultacie mają oni więcej czasu dla samych siebie, przyjaciół i życia poza pracą.

  • Umiejętność coachingu - 1 dzień

To szkolenie daje uczestnikom podstawową wiedze i umiejętności potrzebne do prowadzenia szkoleń i skutecznego przekazywania wiedzy. Przedstawiany jest 'model' według którego uczestnicy prowadzą następnie sesje coachingowe.

  • Efektywna prezentacja - 2 dni

Szkolenie zapoznaje uczestników z narzędziami i technikami niezbędnymi do przeprowadzanie efektywnych prezentacji. Może być przeprowadzone w języku polskim lub angielskim. Zapewnia aktywne uczestnictwo oraz łączy teorię z praktycznymi ćwiczeniami i odgrywaniem scenek.

Aby dowiedzieć się więcej - napisz do nas

© 2009 the Management Coach   All rights reserved