Programy szkoleniowe
Nasze
szkolenia są wysoce praktyczne, dopasowane i rozwojowe, zawierają
studia przypadków, przykłady wykorzystania teorii, indywidualne plany
działań.
Nasze programy szkoleniowe zostały
zaprojektowane, by pomóc menedżerom stać się w pełni efektywnym w roli,
jaką pełnią w swojej organizacji.
Szkolenia pomagają
uczestnikom osiągać lepsze rezultaty, a co za tym idzie wpływają
pozytywnie na efektywność całej organizacji. Dzięki temu możliwe jest
poprawienie pozycji konkurencyjnej Państwa firmy.
- Profesjonalna obsługa klienta - 2 dni
Szkolenie
z zakresu obsługi klienta dostarcza nie tylko umiejętności
odpowiedniego zachowania oraz wiedzy praktycznej, ale także zapewnia
poznanie technik efektywnego radzenia sobie z klientami trudnymi.
Skupiamy się na Państwa pracownikach i klientach, z jakimi mają do
czynienia, a więc niezależnie w jakim obszarze Państwo działacie,
uczestnicy nabędą dokładnie takich umiejętności, jakich potrzebują
w swoim środowisku pracy.
- Wprowadzenie do sprzedaży - 2 dni
Szkolenie
umożliwia uczestnikom poznanie najważniejszych aspektów sprzedaży
bezpośredniej oraz budowania relacji z klientami. Szkolenie pomaga stać
się bardziej profesjonalnym w roli sprzedawcy.
- Skuteczna komunikacja - 2 dni
To
szkolenie pozwala uczestnikom rozwijać zdolności komunikacyjne
potrzebne do pokonywania barier, zwiększania zaangażowania i
motywowania pracowników do osiągania celów. Jeśli chcesz, aby inni
ludzie byli chętni do współpracy aby realizować Twoje cele, ten kurs da
Ci teorię, narzędzia i techniki, których potrzebujesz, aby to osiągnąć.
Szkolenie dotyczy komunikacji ze współpracownikami, podwładnymi,
przełożonymi oraz Klientami.
- Wprowadzenie do zarządzania - 3 dni
To
szkolenie powstało, aby pomóc menadżerom być w pełni skutecznym w
swoich działaniach. Jest wysoce praktyczne, rozwojowe, oparte na
analizie przypadków, zawiera również plany rozwoju, ponadto
przygotowujemy uczestników już przed szkoleniem. Zarządzanie polega na
osiąganiu pożądanych rezultatów poprzez odpowiednie korzystanie z
zasobów. To szkolenie pomaga uczestnikom w realizacji ich obowiązków, a
w konsekwencji w realizacji celów całej organizacji.
Niemal
każdego dnia prowadzimy negocjacje - w ten, czy inny sposób.
Czynienie tego nieumiejętnie może przynosić negatywne rezultaty nie
tylko dla jednostki, ale i całej organizacji. Szkolenie pomaga
uczestnikom zrozumieć, jak używać metod negocjacji, aby osiągnąć
oczekiwane rezultaty.
- Zarządzanie czasem i priorytety - 1 dzień
Stale
oczekuje się od pracowników osiągania coraz lepszych rezultatów pod
zwiększającą się presją czasu. To szkolenie ułatwia kierownikom i
specjalistom bardziej produktywne wykorzystanie czasu pracy, w
rezultacie mają oni więcej czasu dla samych siebie, przyjaciół i życia
poza pracą.
- Umiejętność coachingu - 1 dzień
To
szkolenie daje uczestnikom podstawową wiedze i umiejętności potrzebne
do prowadzenia szkoleń i skutecznego przekazywania wiedzy.
Przedstawiany jest 'model' według którego uczestnicy prowadzą następnie
sesje coachingowe.
- Efektywna prezentacja - 2 dni
Szkolenie
zapoznaje uczestników z narzędziami i technikami niezbędnymi do
przeprowadzanie efektywnych prezentacji. Może być przeprowadzone w
języku polskim lub angielskim. Zapewnia aktywne uczestnictwo oraz łączy
teorię z praktycznymi ćwiczeniami i odgrywaniem scenek.
Aby dowiedzieć się więcej - napisz do nas
|